,,We kennen elke bewoner bij naam en kennen het persoonlijk verhaal Dat maakt het verschil.,,
De paramedische dienstverlening bij Armonea heeft als doel bewoners zich thuis te laten voelen en te laten genieten, met aandacht voor de nodige therapeutische activiteiten zodat onze residenten zich verder kunnen ontplooien. Hiervoor doen we een beroep op een team gemotiveerde en bekwame animatoren en therapeuten die alles plannen en in goede banen leiden.
Geïnteresseerd? Contacteer ons!
Op elke site van Armonea zorgt het KELA-team voor de dagelijkse activiteiten en therapeutische begeleiding. Kinesisten, Ergotherapeuten, Logopedisten en Animatoren zorgen in teamverband voor een fijne woonsfeer voor onze residenten. Als lid van dit team is het jouw taak om onze bewoners op een enthousiaste manier thuis te doen voelen.
Je draagt bij tot het creëren van een prettige leefomgeving, je plant en begeleidt bewoners in hun dagelijkse (therapeutische) activiteiten en je zorgt ervoor dat onze bewoners zich ten volle kunnen ontplooien en genieten van hun leef-tijd. Er is ook de mogelijkheid om je job verder uit te breiden als referentiepersoon.
Deze expertise pas je dan toe in de begeleiding en ondersteuning van collega’s door te sensibiliseren, adviseren en onderrichten waar nodig.
Je hebt een diploma kinesitherapie, ergotherapie, logopedie of animatie of je hebt reeds ervaring als animator binnen de ouderenzorg. Je voelt je thuis binnen een dynamisch en innovatief team en flexibiliteit en plannen zit in je bloed. Je hebt voeling met de ouderzorg, je bent sociaal aangelegd en kan jezelf ook stimulerend opstellen naar onze bewoners toe.
Je laat graag je creativiteit de loop, straalt energie uit en dit alles met een gevoel voor verantwoordelijkheid.
Jouw toekomstige collega aan het woord:
'Ik heb als basisopleiding sociale verpleegkunde gedaan en nadien nog bijgestudeerd. Ik vind dat je bij Armonea heel veel ruimte krijgt voor creativiteit en ook inspraak krijgt. Armonea heeft een duidelijke visie en missie en dat voelen wij elke dag. Het accent ligt op de kwaliteit en onze bewoners staan centraal.'
Armonea biedt haar werknemers heel wat opleidingsmogelijkheden en doorgroeikansen. Samen met de leidinggevende kan individueel bekeken worden wat de opties zijn en op welke gebieden de vaardigheden nog uitgebreid kunnen worden. Binnen het functieprofiel bestaat ook steeds de mogelijkheid om zich verder te specialiseren, bijvoorbeeld als referentiepersoon diabetes, wondzorg, palliatieve, incontinentie, dementie, kwaliteit, medicatie of wonen & leven. Verder is Armonea ook innoverend op alle vlakken (informatica, zorg, benadering van de bewoner, media, voeding, …) en bieden we het kwaliteitsprogramma ‘Armonea Experience’ aan, een project ontstaan vanuit de noden van een bewoner, en dit met en voor zowel de bewoners als medewerkers.