Onthaal en administratie | Armonea Overslaan en naar de inhoud gaan

Werken als onthaal en administratief medewerker bij Armonea

,,
Een open cultuur waar het team betrokken wordt bij de beslissingen.
,,

Zowel op de hoofdzetel alsook binnen de verschillende vestigingen is er steeds een centraal onthaal waarbij men terecht kan met diverse vragen. Zij volgen ook de administratieve en logistieke zaken op.

Wie zijn we?

Er zijn verschillende administratief ondersteunende functies binnen Armonea. Zij staan samen met de adjunct-directeur voornamelijk in voor de bewonersadministratie van het woonzorgcentrum alsook het onderhouden van de sociale contacten met ziekenhuizen, dokters etc. Ook het opvolgen van de facturatie kan tot zijn/haar takenpakket behoren. 

In vele woonzorgcentra zijn zij het eerste aanspreekpunt voor bewoners en bezoekers. 
Binnen de residenties zijn het de onthaalmedewerkers die verantwoordelijk zijn voor de verwelkoming  en opname van nieuwe  residenten.

Wie zoeken we?

Een onmisbare eigenschap is zeker vriendelijkheid en een luisterend oor kunnen bieden. Vaak zal men jou dan ook vragen om informatie op te zoeken of een persoon door te verbinden naar de juiste dienst. Daarnaast zijn een goede kennis van de office pakketten een must en ben je iemand die probleemoplossend en detailgericht denkt.


 

Wat vertellen collega's?

Onthaalmedewerker aan het woord:

'Ik kan met trots zeggen dat ik blij ben het visitekaartje te zijn van een groeiende onderneming waar de nadruk vooral op mensen ligt. Dit is ook de reden waarom ik initieel voor Armonea heb gekozen. Door mijn voorgaande functie binnen rekrutering en de overgang naar mijn nieuwe functie als receptioniste/ office assistant, kende ik reeds een aantal processen en dit helpt me tot op vandaag om me te richten tot de juiste personen. De functie biedt immers heel wat variatie en het is ook interessant om dagelijks diverse contacten te hebben en mensen te helpen waar mogelijk.'

Wat bieden we?

Aan de hand van verschillende in-house opleidingen leer je op korte tijd werken met nieuwe programma’s en softwarepakketten. Verder wordt er een introductieprogramma uitgestippeld om jou te begeleiden gedurende de eerste weken en maanden van je nieuwe functie. Binnen dit programma krijg je samen met collega’s in eenzelfde functie alle nodige informatie, die jij dan op jouw beurt kan omzetten naar een individuele aanpak. Je krijgt de autonomie om verschillende zaken op te volgen, zoals: facturaties, het beheer van vergaderzalen, het voorzien van lunch, het opvolgen van bestellingen en zoveel meer.

Abonneer op Onthaal en administratie
Soortgelijke vacatures bij Armonea
  • Adjunct Directeur WZC

    Vlaams-Brabant

    Ons woonzorgcenntrum wzc De Stichel te Vilvoorde op zoek is naar een enthousiaste Adjunct Directeur WZC. 

    De adjunct-directeur is verantwoordelijk voor de exploitatie van de woonvoorziening…

  • Polyvalent administratief bediende

    Antwerpen

    Met een diploma in de zorg, een grote administratieve aanleg en een sterke klantgerichtheid, kom je zeker in aanmerking voor deze job!

    Als onthaalmedewerker familie en bewoners,…

  • woonassitent-Ter meeuwen

    Limburg

    Onze groep is voor woonzorgcentrum Ter meeuwen te Oudsbergen op zoek naar een enthousiaste medewerker die zich thuis voelt in onze innovatieve en dynamische werkomgeving.