,,Je job reikt veel verder dan louter vakexpertise jij bepaalt het geluk van elke bewoner.,,
Binnen deze afdelingen en functies wordt gestreefd naar een continue verbetering van kwaliteit. Ze zijn vaak een verbinding met andere bedrijfstakken binnen de organisatie die output leveren.
Op een overkoepelend vlak hebben we Quality Managers binnen 3 categorieën : Care, Hospitality, Management & Administration. Zij rapporteren aan de Chief Operations Officer (COO) die deel uitmaakt van het Executive Committee.
Onze Quality Managers staan in voor het uitwerken, ontwikkelen en optimaliseren van conceptuele en concrete kwaliteits- en organisatiebeleidslijnen in hun categorie. Ze werken hiervoor samen met een team van referentiepersonen.
Voor de functie van Quality Manager kom je in aanmerking als je beschikt over een Master diploma en kan terugblikken op een (lange) ervaring op management niveau. Je hebt een sterk analytisch en conceptueel denkvermogen.
Je bent in staat om een visie te ontwikkelen en een beleid vorm te geven. Je bent zeer communicatief en hebt van nature impact op mensen. Tweetaligheid is ook een must.
Je bent klaar voor een uitdagende job in een toekomstgerichte sector, een functie met veel visibiliteit naar de hogere directies en met grote impact op de bedrijfsresultaten. Je krijgt bovendien een aantrekkelijk salarispakket met extralegale voordelen en tal van verdere ontwikkelings- en doorgroeimogelijkheden.